środa, 22 lipca 2015

                                                                      Cześć !


         No więc na początku tego posta chciałam was wszystkich bardzo, bradzo przeprosić za tak długą                                przerwe. Teraz będę się starała pisać je systematycznie :)
                                    Dzisiejszy dzień spędziłam z moimi koleżankami.
     Na początku byłyśmy na zakupach w galerii , później poszłyśmy na sesje ( zaraz pokaże zdjęcia )
następnie wybrałyśmy się do drogerii , na koniec poszłyśmy do Mc i pojechałyśmy do domu ...
                             Dzień uważam za udany ponieważ kupiłam sobie to co chciałam i zrobiłam                                                              zdjęcia na dzisiejszego posta :)













 


















        Mam nadzieje że wam się podoba i że się na mnie nie gniewacie że mnie tak długo nie było ... kolejny post wkrótce :*   Bardzo was przepraszam jeszcze raz :)

5 komentarzy: